top of page


SPRZEDAŻ/DAROWIZNA NIERUCHOMOŚCI LOKALOWEJ
Wymagane dokumenty:
-
numer księgi wieczystej;
-
podstawa nabycia (w przypadku spadkobrania lub zasiedzenia łącznie z zaświadczeniem z Urzędu Skarbowego o wywiązaniu się z obowiązku podatkowego, ponadto w przypadku darowizny i nieodpłatnego zniesienia współwłasności dokonanych po 01 stycznia 2007 roku również łącznie z zaświadczeniem z Urzędu Skarbowego o wywiązaniu się z obowiązku podatkowego);
-
zaświadczenie wskazujące, czy dana nieruchomość znajduje się na obszarze rewitalizacji;
-
zaświadczenie o braku osób zameldowanych w przedmiotowej nieruchomości (na życzenie strony kupującej);
-
zaświadczenie, że nie ma zadłużenia w płatności opłat eksploatacyjnych (na życzenie strony kupującej);
-
w przypadku zakupu dokonywanego ze środków pochodzących z udzielonego Stronie kupującej kredytu – umowa kredytowa do wglądu oraz oświadczenie banku do ustanowienia hipoteki w formie aktu notarialnego (jeżeli hipoteka ma być ustanowiona w formie aktu notarialnego);
-
wartość rynkowa nieruchomości;
-
w przypadku umowy sprzedaży warunki związane z płatnością oraz wydaniem lokalu, nr rachunku bankowego na jaki ma być dokonany przelew w celu zapłaty za lokal.
bottom of page